31 Mart 2013 Pazar

koltuk battaniyemin yarısı bitmiş durumda. Size süpersonik teknolojiyle bezenmiş,inanılmaz güzel çeken 10 yıllık fotoğraf makinemle çektim. 
Eğer bir gün param olursa gerçek bir makine alıp,onla çekmeyi planlıyorum.
neyse..

Bu battaniyeyi parça yünlerimle kendimce kombin yaparak yapıyorum. Her parçasında farklı bir motif uyguluyorum. Sonra tığ işiyle kenarlarını o gördüğünüz cırtlak pembe ile geçiyorum. Böylece hem renk girmiş oluyor araya hem de birleştirmesi çok daha kolay oluyor.


 
Halım orda bence de pek estetik durmamış. Ama halımız bizi sıcak tutuyor:)

   Herneyse ayrıca battaniye bitince çok güzel olacak.Keşke güzel çeken bi makine olsa da tam olarak nasıl göründüğünü siz de görebilseniz:D

               Dikişi yaptığım iple oya yazdığımı gördünüz mü? eveeet:)))


                                görüşmek üzereee!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder