6 Mart 2013 Çarşamba






     merhaba!! Sonunda hırkamı bitirmeyi başardım! Aslında kuşak da örmüştüm (iki düz iki ters lastik modeli)   ama kızlar kuşağın görünmediğini söylediler. Başka bişey bulmalıymışım. Ben de söz dinledim ve annemden kalma vintage kemerlerimden birini seçtim.

   Neyse.. Knumuza dönelim. Zira konumuz annemin harika kemerleri değil:)

   Ön parçalarının örülmüş halini zaten paylaşmıştım. Arka parşanında bitmemiş halini paylaşmıştım. Prinç modeliyle ördüm. prinç modelini bilmeyenlere anlatayım bir ters bir düz örüyorsunuz,sadece bir sonraki sırada düzün üstüne ters, tersin üstüne düz gelmeli.. bütün büyük parçaları bitirince misinalı şişle boylu boyunca ilmek aldım ve lastik ördüm. ama hırkayı çok büyük yapmışım (acemilik kötü) yakasını yeterince örseydim hırka beş kişilik olacaktı, o nedenle, ben de yaka kısmına tekrardan ilmek atıp yakasını azalta azalta örmeye devam ettim ve bitirdim.

     Umarım beğenmişsinizdir. Ama eğer beğenmediyseniz yapacak bişeyim yok, ben yine de giyeceğim.

     En kısa zamanda yeni şeyler eklemek ümidiyle,hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder