14 Mayıs 2013 Salı

şort ördüm!


şortumun sağ ya da sol tarafı.

lastik görünümü
 merhaba! İşte şortumun  bitmiş halinden önceki hali! Dikmedim çünkü içine astar dikme niyetim var. Giyildiğinde yünü kaşındırmasın diye tabii..Örgüden mini şort yapma isteğim hep vardı. Ama hep dediğim gibi acemi ve mükemmelliyetçi biriyim ne yazık ki, hep ertelememe sebep oluyor.
Sonuç olarak gödüğünüz gibi ördüm ve hatta örüm işlemi tamamen bitti.
Şimdi size nasıl ördüğümden biraz bahsedeyim. Lastikle başladım, boyutunu aşağı yukarı kafamda belirlemiştim, siz nasıl isterseniz o kadar büyütün, koyu haki renk ipimle düz örgüye başladım.6 sırada bir artırdım. ' kere artırdıktan sonra ağ kısmı için kesmeye başladım. 3-2-1 kestikten bir süre de düz ördüm. sonra lastiğe geçtim. aslında baya yüksek belli olması niyetindeydim ama ipini yeterince almamışım:/ bu kadar oldu. Bu bir önce bahsettiğim yün dükkanından aldım. İtalyan ipi demişti amca. Ve indirim sepetindeydi! yüz gramını 3 tl'ye aldım. Önceden 7 liraya satıyormuş.



ağ için kesim(3-2-1)

2 yorum:

  1. amanin de sortlar da orermissss! ben astarini da diktikten sonra ustundeki halini cok merak ediyorum sayin Birseyler!

    YanıtlaSil