15 Mayıs 2013 Çarşamba

yeni çanta!

Gövde ve kenar

deri kumaş 
 merhaba! Bugün de sizlerle birleştirilmemiş ama herşeyi hazır çantamı paylaşmak istedim. Bana neden tüm yaptıklarımın bütün olmak yerine parca parca olduğunu sorabilirsiniz. Haklı da olursunuz fakat dikiş makinem yok.. Bu nedenle biraz beklemek durumunda kalıyorum. E bi de final haftası olunca..
Dikdörtgen şeklindeki yarısı deri,yarısı örgü çantam.. Dikdörtgen şeklini koruması için yan paçalarından birini ayrıca ördüm. sapı için halat ip aldım. deri kısmı için de pazardan deri parça bulup aldım.
bu arada sizlere cuma pazarındaki çılgın alışverişimi de anlatacağım diğer yazımda.
sapının içinde kullanacağım halat

fermuar
 Örgü ördüğüm kısımda saç örgüsü motifi ve lastik kullandım. Kenarları lastik, gövdesinde sac örgüsü olacak şekilde ayarladım. İpimle aynı renk fermuar, astarı için de yine cuma pazarından aldığım kumaşlardan kırmızı olanını seçtim.
astarlık kumaşım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder